Valborg

Hejhopp!

Valborg var så jävla lyckat :D Hade hur roligt som helst ut på älskade, underbara Törnby Gård! Inveg (invigde??) kvällen med en Guinness! Och det räckte typ för mig... Hade ätit en och en halv macka på hela dagen. Hihi, osmart! Nej, men sedan åt jag lite korv med bröd och så tog jag också en till Guinness lite senare. Elden måste jag ju också nämna; så jävla härlig - superstor, supervarm, supervacker! Dock supervarm också, så det gick inte att grilla marsmallows på den... Då grillades den som försökte sig på det också , trots att vi hade en en meter lång pinne :P Så i stället snodde jag Ammie's sons idé... Han gjorde smörgåsrån med choklad och marshmalllows emellan. Så jag tog också en rån som underlag till mina 'mallows, och så la jag dem på grillen :D Så slapp jag stå med en pinne i hundra år, för det blir ju helt kladdigt på gallret om man bara lägger dem rakt på det. Jaja... Sedan var det efterrätt och coffee... Irish Coffee ;P Haha... Och strax efter det "chillade" vi vid elden, och då blev jag bjuden på en Carlsberg Sort Guld, 5,8a :P Efter det var jag mycket fnittrig och pratig, hahah! Men jag sov gott sedan :D

Jag skänker en tanke till stackars Nicole,
som började må dåligt när kvällen knappt börjat :( <3


Och idag då: Jag vaknade elva, eftersom alarmet ringde då... :P Annars hade jag nog sovit längre, hihi! Så gick jag och Nicole upp och åt frukost, och sen ner till stallet. Där hjälpte jag till litegrann, och så avbröt jag Nicole så hon blev tokig på mig :P Stannade till strax efter tre, då tog jag 176:an till Solna station och sedan pendeln till Huddinge och gick till Humlisen :) Jag var snabb idag! Var bara där lite drygt en timme. Hann med ett pendeltåg tidigare, för det var förseningar! Så jag lyckades faktiskt hinna med det som ska gå 18.17, fast jag åkte från Vistaberg samma tid ;P

Jaja, nu sitter jag hemma och har spelat gitarr en massa och inte fått i mig middag än... Duktigt! Men jag har "re-learnt" Fear of the Dark, som jag tog mig an för några år sedan men inte pallade fortsätta lära mig... :P Som dessutom visade sig var hyffsat lätt (hittills i alla fall). Haha, jag är lat! Är så sugen på att se maiden igen. Någon som vill gå på Sonisphere i sommar? Om jag ens har råd...! Fattig OCH lat. Vilken hemsk kombination :P

Dagens tips
Ammie's sons macka är ju något att tipsa om... Ta två smörgåsrån, lägg marshmallows och mjölkchoklad emellan rånen, och lägg på grillen. Blir en riktigt geggig kolhydratsbomb... Men oj så god ;P



Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback