Stall x2

Hejhopp!

Var som sagt ute på Törnby igår och firade Valborg! Åkte från kära Färingsö strax innan halv fyra och var hos Humlan strax efter fem. Var riktigt snabb med att göra iordning allt idag, ville hem och äta och göra mig iordning inför natten... Ska upp tidigt imorgon och ha utsläppet :((( Det tråkigaste med att betala billigt för sin häst: att det blir kollektivt. Usch, har ångest inför att gå upp tidigt imorgon... Men jag ser i alla fall fram emot hoppningen på Ågesta :D Hoppas jag får Hillman, Parma eller Asprilla <3

Idag gick jag och Humlisen en kvart. Hon verkar inte alls vara öm i benet nu! Var säkert bara lite vila, stödbandage och lugn som behövdes :) Älskar min buseponny mest <3




Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback