Farmor & Farfar ♥

Hej!

Idag har varit en stressig dag! Gick upp elva - välbehövd sovmorgon! - och gjorde mig iordning på en halvtimme och sedan bar det av till Trekanten och hem till underbara farmor. Jag åt lite lunch och sedan var det dags att hjälpa farmor till färdtjänsten, för hon skulle till SÖS. På SÖS mötte vi upp Hasse (min farbror) som skulle fungera som sällskap, tolk och anteckningsblock åt farmor, eftersom hon inte fattar vad doktorerna säger och bara kommer ihåg ungefär hälften av allt de säger :P Efter sjukhusbesöket åkte vi färdtjänst hem igen. Chaffeuren var mycket pratglad ^^ Såg också Bebbe's pappa nere vid Hornstull.

Väl hemma hos farmor så satte vi på kaffe och sedan kom Hasse med bullar och dammsugare, mums! Vi satt och fikade en stund och pratade om lite allt möjligt och vid klockan halv fem gick vi. Fick skjuts av Hasse till Söder, så jag bara behövde gå till pendeln i stället för att åka tvärbanan till Årstaberg och krångla med tiderna där :)

Farfar var inte med för han är på sjukhuset... Han har opererat bort en tumör bakom örat idag. Och eftersom farmor inte ringt och sagt några dåliga nyheter så måste det ju gått bra! Var väldigt nervös, eftersom farfar ändå är 89 år (fyller 90 i december) och har problem med hjärtat, så är en operation under narkos ganska riskabel. Älskar dig farfar <3 Och jag älskar dig farmor <3 Och Hasse, Kerstin, Pappa och Kicki! <3


Dagens tips
Skjut inte upp allt plugg till sista sekunden.... Nu måste jag läsa trettio sidor till imorgon :)))



Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback