Bajs... Bokstavligt talat

Hej!

Idag åkte jag ut till Bumlan sent. Var ute halv sex... Men så har jag varit upptagen, för jag har varit med min farmor och min farbror :) Och Humlis dör inte av att jag kommer sent en tisdag, bara för att jag brukar vara ute tidigt på tisdagar. Hon blev glad så fort hon fick sin mat ^^ Idag borstade jag så noggrant jag kunde, men det var lite svårt eftersom hon var blöt efter regnet. I alla fall, jag var ute i 23 minuter, varav cirka fem var gräsätande, så lite mindre än 20-minuters promenerande idag då. Och typiskt att det regnat, för jag skulle ta med mig två-tre träckbollar som jag skulle stoppa i en låda och skicka på maskontroll, men allt är ju ihopgeggat efter regn och att hon trampat på det. Och hon vägrar typ bajsa när jag ser på (=är i stallet)..... Knashäst! Har i alla fall lådan nu, och 294 kronor mindre i plånboken. Bara för en liten analys :( Sen kostar ju maskmedlet också, om det skulle behövas. Undrar också hur tusan jag ska kunna få ihop tiden. Skickar iväg provet för analys imorgon. Då har Vidilab provet tidigast på torsdag. Sedan ska de göra analysen, och skicka svaret, och jag ska då eventuellt hinna få en remiss av en veterinär och be apoteket köpa in maskmedlet... Innan fredag. LYCKA TILL JOHANNA! :D


Countdown; tre dagar
Maj: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28



Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)
Postat av: Spader3ss

Beställer en uppdatering på flytten nu ^^ =P

2010-06-02 @ 23:29:22

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback