Härlig dag :)

Godkväll!

Skrev inget igår, men sen så hände det heller inget speciellt igår. Jag var med pojkvännen min, sen gick han ut med några kompisar och jag gick hem. Hade tråkigt, spelade WoW, tråkade lite till. Typ :)

Idag däremot så har jag hoppat (se inlägg under kategori "Ridning"), skrivit på kontraktet till stallplatsen i Vistaberg, löst korsord, slappat och vid tjudo i åtta bar det av hem till Carmen (älskling's mamma). Hos Carmen åt vi lamm och potatis, en otroligt god sallad med ost och krutonger, och till efterrätt blev det te, maränger och chokladbiskvier! Det var alltså jag, Sanna och Matias och Gustaf och hans flickvän Hanna(h?) :) Vi hade det supertrevligt och jätteroligt. Sedan var det dags att gå hem. Gustaf och Hanna skulle åt andra hållet, så jag, Sanna och Matias tog en promenad till Mariatorget, och där hoppade de på tunnelbanan sista biten och jag gick sista biten hem.

Nu ska jag skicka iväg ett mejl angående ett deltidsjobb/extrajobb! Ska bli spännande att se vilket svar jag får, då jag egentligen inte är tillräckligt gammal enligt deras beskrivning... Men jag fyller ändå 19 i år, och det står 20-35 :)


Dagens tips
Om du har mycket läsläxor av olika slag, tappa upp ett bad med badsalt/skum och släck ner till en behaglig (läs)belysning, och eventuellt tänd några ljus. Ta din bok/ditt papper och bara njut! Så blir det inte allt för tråkigt/jobbigt att plugga :)




Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback