Got a love you can't defeat

Halloj!

Igår åt jag och Marco middag hos hans mamma Carmen, med Marco's bror Matias och hans flickvän Sanna :) Vi var där mellan åtta och halv tolv och hade det trevligt! Vi brukar ha "familjemiddagarna" på söndagar, men det skadar ju inte att ha dem två gånger på en vecka! I påsk ska vi eventullt åka ner till Göteborg och fira med Sanna's familj! Vore roligt om det blir så :)

Imorgon eller på söndag skriver jag på kontraktet till stallplatsen i Huddinge, så om en vecka är Humlan nere i Stockholm!! Hoppas allt blir bra där, mitt förstahandsval av stall är tyvärr fullt (där jag stod förut) för tillfället.

Idag hade jag heller ingen skola (som igår) så jag sov till tolv, vaknade av att Världens-Bästa-Jöze ringde! Saknar dig massvis! Somnade om, och vaknade av att min pojkvän lägger sig bredvid mig! Efter någon timme gick vi ut och åt kebabbuffé, tog en promenad och satte oss sen på Skinnarviksberget och tog det lugnt i det härliga vårvädret :)

Tänkte att jag ska börja tipsa om olika saker, exempelvis filmer, musik och kläder i slutet av varje blogginlägg. Vad säger ni, det är roligare än att jag bara skriver om mitt eget liv, eller hur? :)


Dagens tips

Om du blir riktigt sugen på något gott att äta, kolla vad du har hemma! Det brukar oftast gå att skrapa ihop något gott :) Det blir roligare, personligare, godare, nyttigare (inga konstiga tillsatser!) och miljövänligare! Exempelvis chokladbollar eller kokostoppar :)




Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback