Sova!

Hejhopp!

Skrev inget inlägg igår för jag var så fruktansvärt trött och grinig, så jag tänkte bespara världen det! Idag har jag sovit ut, mådde inte så bra imorse så jag stannade hemma från skolan. Sov till strax innan två, då Marco ringde och väckte mig för att säga att han var på väg hem från skolan! Han trodde jag satt och spelade WoW och inte hade svarat på hans sms därför, hahaha! Så nördig är jag inte.... säger vi... :) För sen spelade jag, från cirka klockan 16 till 20 ^^

Igår gjorde jag väl inte så mycket... Eller jo, jag har bestämt med Lena att vi kör ner Humlan på söndag! Längtar massvis! Då slipper jag ha ångest över att jag inte kan vara hos henne varje dag :) Förresten så har jag ägt henne i lite mer än en månad nu (27/2 2010)! På tal om hästar så red jag ju på ridskolan igår... Kom jag på nu :P

Idag blir bloggandet väldigt tråkigt... Ursäktar för det! Någon som har tips på vad jag ska skriva om, när mitt liv inte är det minsta intressant för omvärlden? :)


Dagens tips
Det australiensiska bandet INXS (uttalas: in excess) är nog ett av världens bästa rockband! Kolla upp det! Ett stort plus är Michael Hutchence (som syns till hälften här till höger). Ett stort minus är dock att han inte finns bland oss längre :( Men kolla upp INXS, det är musik man blir glad av!!





Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback