The final countdown....

Godkväll!

Igår var det "bröllopsmiddag" på Törnby! Grillning, dryck och skratt. Så underbart!

Idag red jag Miranda i kanske 10-15 minuter. Nicole frågade om jag skulle rida, så jag hoppade upp med hennes hjälm och handskar. Det var barbacka så jag kom ju upp med hjälp av en pall... och Nicole's hjälp. Haha, osmidig! Sen gick jag och hämtade min pålle, som jag gjort iordning tidigare och ställt inne i boxen i snabbis, i stället för på betet, så hon fick lite skugga och magro (eftersom hon äter i princip konstant när hon har tillgång till mat). Hihi! Så jag tränsade henne och så gick jag ut med Nicole och Miranda till sällskap :) Vi gick till Svanhagen och rundade ICA och gick skogsvägen hem. Vi var ute i cirka 30 minuter. Det var mysigt väder och i princip myggfritt(!!!) i skogen. Härligt!

Imorgon gäller det! Imorgon vid 10:00-10:15 rullar transporten ut från Törnby's gårdsplan, och mot ATG-kliniken i Täby. Jag håller båda mina tummar och hoppas av hela mitt hjärta att allt blir bra nu.


Jag älskar dig, ponnyplutt! <3
Foto: Jag (2009)




Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback