If you steal my sunshine

Hej alla!

Idag sov jag till ett, spelade lite WoW och myste med min älskling :) 14:45 tog vi pendeln till Huddinge och därifrån bussen till Vistaberg. Marco var tvungen att följa med, för jag skulle nämligen fylla upp boxen med torv, och de där säckarna är inte att leka med... Jag är så klen, haha! Sen gick vi därifrån till Huddinge (cirka tjugo minuter). En härlig promenad i det fina vårvädret :) Väl hemma, vid Södra Station, mötte vi upp älskling's mamma och sen åkte vi 4:an ner till Hornstull och åt på Därmed Pasta (rekommenderas!). Sedan åkte vi tillbaka upp till Rosenlundsgatan och gick på Café Fåtöljen och drack te och cappucino, jag och Carmen :) Där satt vi i kanske en timme innan vi skildes åt. :)

I onsdags hände inte så mycket... Jag hade en del läxor att fixa med, som jag helt hade glömt bort :P Och i torsdags hade jag franskprov.... Har inte varit där på säkert en månad, om inte mer.... :P Men sen har vi heller inte gjort något speciellt; vi har läst tidningar de senaste fyra lektionerna, exempelvis. Men provet gick bra! Vi hade också håltimme i torsdags så då gick jag och Hannah i min klass iväg till skrapan och kollade på tvspel på OnOff ^^

Just nu längtar jag efter att ha min Humla nära, så jag kan vara hos henne varje dag! <3


En nostalgitripp för 80-90-talister; LEN - Steal My Sunshine!


Dagens tips
För den som gärna har grädde på fruktsalladen, men vill vara lite nyttigare, så är avokadon den perfekta frukten att ersätta grädden med! Den är krämig, gräddig i smaken och otroligt nyttig :)




Puss&Kram
Johnni


Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback