Törnby

Hej!

Igår var jag som sagt ute på Törnby :) Möttes av Nicole som skulle mata ungstona, hälsade på Mariana och sedan gick vi upp till huset där Anders lagade mat! Och jag fick hälsa på den yttepyttelilla missen! Mindre än ett marsvin och helt tufsig, gaaaah, så söt den är :) Vi åt pasta med lax. Hör och häpna, jag åt! Men det var för att såsen var så god och hade stark smak så det smakade inte lax, haha. Efterrätt blev straciatellaglass och godis. Till maten drack vi vitt vin, och trocadero, och till desserten drack vi mjölk/kahlúa... och trocadero... haha! Vi hade en riktigt trevlig kväll, mycket prat och skratt :)


Lite dåligt prat var det tyvärr också. Jag syftar på kontraktet. Jävligt jobbigt läge just nu.

Dagens tips
Har inga på lager! Kommer kanske ett extra nästa gång :)



Puss&Kram
Johnni


Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback