Sunshine

Hejhopp!

Kom till stallet strax innan två, och började med att fixa maten och vatten + mockning. Sedan borstade jag av Bumlan - idag var hon väldigt rastlös - och sedan gick vi ut i cirka 35 minuter, varav 30 minuter promenad och resten ätande ^^ Hur härligt som helst var det! Sol och värme, på promenad i t-shirt med Humlan, och Metallica i lurarna.... Och så öppnar himlen sig, och det börjar hagla. Spontant?! Haha, jag fick ont i ansiktet, trots min keps, och mina armar :( Humlan passade på att käka lite och berördes inte alls av haglet (såklart). Inte hänt så mycket mer idag i stallet. Imorgon ska jag ut senare än vanligt, för jag är ju på Törnby på förmiddagen :)



Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback