Stress

Halloj!

Såklart att klockan är över tolv så det råkar vara fredag idag, och jag har inte skrivit för torsdag än... Haha, dagens I-landsproblem! Nej, men idag var jag inte duktig och gick inte på franskan. Men annars har jag varit i skolan hela dagen. Hade håltimme, men vår plugg-älskande latinlärarinna gav oss en extra latinlektion istället, så vi hade dubbelt upp latin idag... Tråkigt! Slutade fyra, och sedan åkte jag till Bumlan. Gick från stallet klockan sju, och skulle vara på middag klockan åtta. Oops, tight med tid! Men jag hann... Nästan :P Hade hunnit vara på plats till 20:10, om det inte vore för min snigel till pojkvän som duschade till kvart över, så vi inte kom hemifrån förrän halv nio. Knasboll!

Stressat sönder mig idag... Farit fram och tillbaka mest hela dagen tycker jag... Skönt att få andas ut nu! Skola, stall, middag. Dagen började nio och slutade tolv. Eller den håller ju fortfarande på!! Herregud... Att jag orkar. Haha, jag som brukar dö av minsta stress :P

Inte mycket på denna front, mest varit en massa med stallet idag. Läs mer under kategorin "hästar", samma datum som idag (2010-04-16, för er som inte orkar kolla)


Dagens tips
Tänker framförallt på Matias, när jag ger dagens tips ;) Spillt på den ljusa tröjan/byxorna? Ett tips är att inte blöta en blå/röd/grön servett och torka bort fläcken. Då får du plötsligt en liten färgskiftning på plagget. Haha, det är lätt att vara efterklok... Gav ju tipset att inte göra det, för att jag själv gjort samma misstag så många gånger ^^




Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback