So come on down, to the party

Hejsan hoppsan!

Inte skrivit på tre dagar, oops! I tisdags var jag, förutom ute hos Humlan, bara hemma med pojkvännen min :) Igår var det utgång med mina kompisar Joanna och Olivia, som jag inte träffat på väldigt länge, och deras kompisar! Hade superroligt! Först var vi på Söderhof, tills det stängde, och sen gick vi vidare till något annat ställe. Men det var inte alls roligt där... Och sen var klockan mycket i alla fall så vi skildes åt och gick hemåt. Lyckad kväll; pratat gamla minnen, lärt känna nya människor, skrattat, dansat till min favoritlåt (Calling all Nations - INXS), blivit bjuden på två drinkar, fick en halv drink, känt mig gladare än på mycket länge! Lyckades dessutom möta några från klassen över mig (SP3D) som bjöd mig på deras studentskiva. Och bara någon timme tidigare hade jag blivit bjuden på Olivias studentskiva! Mycket partaj nästa vecka :P

Idag har jag mått rätt illa efter igår, och vädret har inte varit det mysigaste precis.... Är lite grinig.... Dels för det, men också för att min ponny börjar bråka/vara jobbig en massa nu. Hon känner sig ensam i hagen, men hon kan inte gå med andra, då det är risk för lek/brallande och bråk. Var är min mysiga, lata Humla? Den som älskar att bli ompysslad, och inte är helt flängig och rör runt... Sån som hon var på Roo för mindre än en vecka sen! Äsch, det är väl att allt är nytt så det är lätt att stressa upp sig för ingenting, nytt folk, nya platser. Älskar dig, Bumlis <333

Ikväll är jag jättesugen på att sätta mig i soffan framför en film med smörpopcorn och godis.... Gaah, jag villvillvill! Men min pojkvän ska ut en stund, och jag är supertrött.... Så får se om det blir något av det hela. Hoppas!!

Dagens tips
Milkshake! Bara blanda glass och mjölk...... Hur enkelt som helst, och hur gott som helst!





Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback