Pedikyr, nästa!

Hej!

När jag kom ut till Humlan stod hon i snöregnet, utan täcke. Herregud... Åh, vafan! Hon hade dessutom inte fått sin lunch, och jag märkte inte det förrän jag skulle fylla på matpåsarna, vid strax efter halv fem -.- Så jag fyllde dem, fixade mathinkarna, mockade och sedan tog jag in henne och drog av det värsta vattnet med en svettskrapa. Sedan borstade jag så gott det gick, kratsade och satte på regntäcket. Hämtade tränset och vi gick ut cirka 25 minuter. Riktigt äckligt väder idag, men Humlan var pigg och glad ändå. Tur det, var rädd att hon skulle vara irriterad för att hon stått utan täcke hela dagen och blivit blöt. Tur att min ponny är så himla snäll då, att hon inte blir förbannad för att maten uteblir, trots att hon älskar mat så himla mycket. Du är bäst, Humlan! <3

Och nu har vi fixat det, jag åker till Törnby i juni! Fantastiskt! Saknat alla så mycket :)

Imorgon kommer hovslagaren ut och klipper Bumlans tånaglar ^^



Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback