Money, Money, Money!

God mitt-i-natten/morgon!

Man blir alltid lika glad när man hittar saker man inte trodde fanns... Som nu, när jag skulle leta efter ett plektrum och kollade igenom min gamla plånbok. Hittade inget plektrum, men däremot 200 kr! :D

Tänkte passa på att lägga upp en bild på mig här, nu när jag sitter vid min egan dator! Har laddat upp en hel del bilder i ett album här på bloggen, men inte så det visas här :) Så nu kan jag uppdatera med bilder!

  Utan smink (2009)



Dagens tips
Om du har en massa kläder som blivit för små/slitna på sina ställen så släng dem inte! Kombinera olika plagg och sätt dig vid en symaskin, så har du ett plagg som (förhoppningsvis, hihi) ingen annan har :)





Puss&Kram
Johnni


Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback