Min vecka

Halloj!

Nu ska min vecka som jag totalmissat sammanfattas ^^

Lördag 24/4-10:
Vaknade halv tio, duschade, fixade mig iordning och mötte upp Sanna och Carmen i Slussen. Sen åkte vi till Skärholmen, varifrån vi tog en liten promenix till Kungens Kurva :) Vi var där ett bra tag, och efter allt shoppande tog jag en av bussarna utanför IKEA till Huddinge, och gick sedan till Humlan. Efter Humlisen åkte jag hem och lämnade av lite saker, och sedan bar det av ut med Jöze :D Vi gick på en härlig långpromenad. Den började med att vi blev bjudna på varsin öl, haha! :) Tre killar som hade för mycket förkrök med sig, och ville bli av med dem ^^ Efter promenixen var det hem och sussa som gällde. Kom nog inte i säng förrän klockan ett i alla fall.

Söndag 25/4-10:
Upp och hoppa klockan halv åtta! Skulle kolla hur hagutsläppet fungerar. Var ute i stallet vid nio, och sedan åkte jag till Ågesta och red, för att efter det åka tillbaka till Vistaberg och göra klart det jag inte hann med på morgonen... Usch, en massa tid som spills enbart på resorna :( I alla fall, sedan åkte jag hem och hade en hel del att plugga på, och så blev det. Sen var jag så trött att jag inte pallade göra mig iordning inför kvällen så det slutade med att jag låg och kollade på en film... som slutade vid fyra. Haha :(

Måndag 26/4-10:
Skola. Började 8:30, så det blev inte många timmars sömn natten till måndagen. Hade håltimme på latinlektionen så jag drog iväg till folkungagatan och shoppade en kaninsele i lila och det tredelade eggbettet jag pratade om i senaste inlägget; "Humlan" ;) Sedan åkte jag till Humlan och efter det åkte jag till NYA Ågesta :D Red, och övningskörde sedan hem. Jag la mig i tid denna dag! :)

Tisdag 27/4-10:
Missade franskan. Behövde verkligen få sova ut efter den fullspäckade helgen med alldeles för lite sömn! Resten av skoldagen gick jag i skolan, och sedan var det hem som gällde. Hade nämligen kvällspasset på Vistaberg, så jag tog Humlan i samma veva som jag åkte dit och fixade. Sedan hämtade mamma och lillsyrran upp mig vid strax innan tio, och så övningskörde jag hem denna dag också. somnade inte alltför sent denna kväll heller :)

Onsdag
28/4-10:
Ledig från skolan!! Så jag gick upp vid elva och gjorde mig snabbt iordning + fixade frukost/lunch och åkte till Humlan. Efter Humlisen åkte jag hem till Älskling och började förbereda mig inför kvällens studentskiva! Jag och Mickan blev bjudna på Anna C's skiva (Norra Real, barn- och fritid), på Två Grabbar och Kök. Temat var vinyl/vintage! Jag var rockabilly-brud och Mickan var dne klassiska 80-talaren ;) Vi hade så himla roligt! Vi hade nog bara varit där i högst tio minuter, innan det kom fram två killar ^^ Sen hängde/dansade vi med dem hela kvällen :) Eric/kx2! När det stängde gick vi hem till den ena av Eric/k:arna som råkade på i närheten, på Kungsholmen :) Där stannade vi till strax efter halv sju... Hahaha, hoppas vi inte var jobbiga! Jag var så himla full och sedan så trött att jag inte tänkte speciellt mycket :P Kom i alla fall hem till mig vid fem över sju.

Torsdag 29/4-10:
Vid lvart över sju lagade jag frukost (gröt) till oss... Fyfan, vad vi mådde dåligt. Party till tre, ingen sömn. Usch, vad vi mådde illa :P Och det bästa av allt: Halv nio, i skolan, väntade nationella provet i engelska B (uppsatsen)! Kan ju säga att det gick sådär. Jag somnade två gånger, och skrev en massa jävla svammel på både svenska, engelska och "bildskrift" xD Ritade exempelvis en massa noter på en rad, och ett staket o.O Mitt i ord! Hahahaha, som tur var så slutade vi elva idag (hade bara två lektioner), så jag åkte direkt ut till Humlan och nu sitter jag här. Det enda jag behöver tänka på ikväll är att äta och sedan sova. Kan med andra ord ta det luuuugnt!


Dagens tips
Sov ut inför prov... Även om det bara är en timmes sömn, så är det i alla fall något! Jag trodde det skulle vara bättrre att dygna, men jag tror att jag hade fel.... :P




Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)
Postat av: Mickan

Hahaha :D

2010-04-30 @ 18:52:53

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback