It's the final countdown, dudududu!

Hejhopp!

Hade bara en lektion idag... Pallade inte gå upp tidigt för att ha en timmes lektion och sedan gå hem igen. Nepp... Så jag sov till elva och åkte sedan ut till Humlan. Dagens bästa var helt klart att termometern visade 30 grader! Dock i solen, men det betyder ju att det är cirka 20 grader i skuggan *glaaaaad* Jag kom hem från stallet vid halv fyra och nu ska jag väl bara käka lite och sen göra mig iordning för att åka ut på landsbygden och fira valborg ikväll. Japp, jag ska till Törnby :) Ska inhandla korv, guinness och marshmallows, yummie, innan jag åker iväg. Måste även komma ihåg påslakan... Haha stackars Nicole om jag glömmer denna gång också... :P Ska sova därute (vilket borde framgå när jag nämnde påslakanet), och så får jag se hur länge jag stannar imorgon :) Men snart kommer ju även jag och min pluttelutt ut och står på Törnby!! Då slipper jag åka fram och tillbaka mellan Färingsö och Huddinge varje gång jag hälsar på, för då kommer jag inte hälsa på, utan då är jag där varje dag :D

Countdown: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
1/6 2010 TÖRNBY HERE WE COME!!!

Dagens tips
Ut och njut av vädret! Hur trött/osugen du än är, ututut! Man blir så glad och pigg av värmen :D Haha, jag känner att mina tips börjar bli aningen dåliga.... :P



Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback