Hästflickor ^^

Halloj!

Först var jag ute i stallet, hos Humlisen, och efter det åkte jag till Nicole! Eller först skulle jag hem och duscha + byta om. Det var Nicole som tipsade mig om Törnby Gård, stallet jag och Humlan stod på när hon blev skadad. Är så glad att vi lärt känna varandra! Ikväll har vi haft skoj! Bestämt mig för att jag ska sova här i natt. Så jag skriver dagbok på hennes laptop ^^ Vi har ätit tacos, kollat på "Förhäxad", kollat på "Ballar av stål" (typ "Försöksmannen"?) och druckit kaffe och ätit Nicoles hembakta kakor =) Någon jag saknar är William Shakespeare, Nicole's urgulliga och gosgalna border collie! Han är hos Humlisens gamla medryttare Alex idag.

Imorgon ska vi upp cirka halv tio-tio, och sen åker Nicole till Törnby och jag till Humlan. Vill också till Törnby, MED Humlan <3 Vi saknar alla fina människor, hästar och vovvar som vi träffade där =(

Hehe, som ni ser har jag inte mycket att skriva idag. Detta är fredagens inlägg som råkade hamna i utkastet så det kommer upp ikväll i stället ;)


Dagens tips
Kommer från Nicole egentligen. Ni vet kolakakor, såna där gyllenbruna, härligt sega, små parallellogramformade (jag = nörd) kakor? I alla fall, har du ont om sirap kan du ta honung i stället. Hur mycket vet jag inte (kanske borde frågat....), men gott blir det! De blir inte sega då, men de får en godare smak =)





Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback