Hejhopp!

Var ute hos Humlan vid kvart över tolv. Ställde henne i stallgången idag. Lugn som en filbunke.... Vafan, är det brunst eller något som gör att hon beter sig så otroligt olikt från den ena dagen till den andra? I don't get it :( Men hon var lugn idag som sagt, och det är ju bra! Pysslade i säkert 40-50 minuter och sedan gick vi ut på promenix. Hon var jätteglad idag! Så himla söt! Smet in bakom min rygg och puffade nästan omkull mig :P Det roligaste var att hon verkade så nöjd efteråt, hahaha! Min sötis-Humla <3 Vi var ute i cirka 20 minuter. Har låtit henne beta några minuter vid stallplanen också idag :) Hon var så nöjd så, och det förstår jag när hon går i en lerhage hela dagarna!

Det är väl egentligen i detta inlägg min nedräkning tills flytten borde vara, så jag gör en till :P

Maj: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Juni: 1



Puss&Kram
Johnni

Kommentarer är kul att få :)

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:


Din blogg:


Kommentar:

Trackback